تور استانبول ارزان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تور استانبول ارزان
نوشته شده در شنبه 10 تير 1403
بازدید : 3
نویسنده : محمد حسین احمدی

پس هم با انتخاب هتل‌های 3 یا 4 ستاره و هم با انتخاب مناطقی که کمتر مورد توجه هستند می‌توانید در این مورد صرفه جویی کنید. از طرفی تور ارزان استانبول را بیشتر می‌توانید در اوایل مهر با شروع مدارس و یا فصل‌های سردتر پیدا کنید چون در این زمان، حجم مسافران کاهش می‌یابد.

تور لحظه آخری یکی از بهترین فرصت‌ها برای سفری ارزان به استانبول است خصوصا که سفر به این شهر و دیگر شهرهای ترکیه ویزا نمی‌خواهد و تنها با داشتن پاسپورت معتبر می‌توانید راهی سفر شوید. تورهای لحظه آخری بیشتر در زمان‌های کم‌توریست پیدا می‌شود چون مردم به دلایلی مانند سردی هوا یا مثلا شروع فصل درس یا امتحانات کمتر به سفر می‌روند. آژانس‌ها نیز برای ترغیب به سفر آفرها و تخفیف‌های خوبی به مسافران ارائه می‌کنند که وسوسه‌انگیز است.

البته برای سفرهای لحظه آخری همیشه باید آماده باشید چون از زمانی که تور را رزرو می‌کنید تا شروع سفر حداکثر یکی دو روز زمان دارید و حتی گاهی تورهایی برای چند ساعت بعد پیدا می‌کنید که قیمت و شرایط عالی دارند و تنها باید آماده سفر باشید.

https://www.quora.com/profile/Sepehr-Gordon

در ابتدا بدانید که استانبول به دلیل موقعیت مکانی، در نواحی آب و هوایی متفاوتی قرار گرفته است و دارای چندین خرداقلیم است. آب ‌و هوای مدیترانه‌ای، آب ‌و هوای گرمسیری مرطوب و آب ‌و هوای اقیانوسی در بخش‌‌های مختلف شهر قابل مشاهده است و قرار گرفتن در کنار دو پهنه‌ آبی متفاوت، یکی دیگر از دلایل تنوع آب و هوایی در این شهر جذاب می‌باشد.

پروازهای استانبول علاوه بر فرودگاه امام خمینی تهران از طریق چندین فرودگاه بین‌المللی دیگر نیز از مبدا شهرستان های مهم انجام شده و قابل تهیه می‌باشد از مهم ترین این شهرها می توان به تور استانبول از تبریز اشاره کرد که از مبدا تهران کوتاه تر است. اما تور استانبول از شیراز که بسیار دورتر از تهران بوده و ساعت پروازی طولانی تری را می طلبد نیز مخاطبین زیادی دارد.

در تور استانبول از اصفهان به تعداد پروازهای زیاد و همه روزه باید اشاره کرد که باعث شده است تورهای لحظه آخری استانبول نیز قابل انجام باشد. حال اگر بخواهید از مشهد به استانبول سفر کنید،ایرلاین های متفاوت و تنوع انتخاب بیشتری در تور استانبول از مشهد خواهید داشت.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: